Og³oszenie zamieszczone dnia 04-10-2017 w kategorii
CUSTOM PUBLISHING B³yskawicznie rozpowszechniæ informacjê
Organizacje decyduj± siê na newslettery elektroniczne, dlatego ¿e to jeden z najsprawniejszych i najefektywniejszych przekazów informacji. Jest on uzupe³nieniem magazynu wewnêtrznego lub biuletynu zewnêtrznego. Newslettery elektroniczne wysy³ane s± na pocztê elektroniczn± zatrudnionych i ukazuj± siê czê¶ciej ni¿ prasa firmowa. Newslettery mog± byæ równie¿ wydawane w kszta³cie platformy internetowej otwartej lub zamkniêtej, do której wgl±d ma tylko dana grupa ludzi. Ka¿da firma jest specyficzna i ka¿da potrzebuje szczególnego podej¶cia, dlatego newsletter firmowy powinno siê sporz±dzaæ z punktu widzenia potrzeb danej firmy, czyli dyscypliny, jak± siê ona zajmuje. Newsletter firmowy powinien byæ nieskomplikowany w przekazie, aby podane w nim informacje mog³y byæ szybko zaczerpniête przez adresatów. Wiadomo¶æ powinna obejmowaæ krótkie konkretne tre¶ci, poniewa¿ nale¿y mieæ na uwadze, ¿e s± to aktualno¶ci. Firmy i korporacje preferuj± tak± formê komunikacji, je¶li zale¿y im na jak najlepszej i najbardziej skutecznej formie przekazu. Newsletter rozwa¿a tera¼niejsze problemy w firmie oraz tematy, które s± wa¿ne i wymagaj± bezzw³ocznej odpowiedzi ze strony pracowników, dlatego wa¿ne jest, aby zaanga¿owaæ siê w jego tworzenie. Wszystkie osoby bior±ce udzia³ i odpowiedzialno¶æ za publikacjê prasy firmowej powinny mieæ na uwadze kilka wa¿nych komponentów, tzn.: - wyznaczenie rozk³adu zadañ i jego zgodno¶æ, - opiekê merytoryczn±, - analizê i redagowanie tekstów, - sugerowanie tematów, - prace graficzne, - rozpowszechnienie magazynu. To tylko znikome po¶ród wielu prac, jakie nale¿y wykonaæ, aby wyszed³ biuletyn. Dobra akcja i rozdzielenie zadañ pomiêdzy pracownikami dodatnio wp³ywa na warto¶æ magazynów wewnêtrznych.
![]()
Data wyga¶niêcia og³oszenia: Bezograniczeñ
Przeczytano: 176 razy Wy¶lij wiadomo¶æ do og³oszeniodawcy teraz ! - skorzystaj z poni¿szego formularza: |